torsdag den 21. februar 2013

BIOTOP uge 8 feb. 2013


Lidt tanker omkring det første arbejde med min biotop.

Det har været sjovt at finde et sted som skal blive "mit" gennem den næste lange periode.
Faktisk har jeg lige fra starten vidst, at det var denne skønne lille plet, hvor der både var et vandhul, løvskov osv. Jeg glæder mig til at opleve helt nye sider af naturen her, og dykke dybere ned i, hvad der findes af spændende sager, nok mest dyr og planter ;-)

Allerede ved de første besøg så jeg ting jeg normalt ikke havde lagt mærke til; hvor falder sneen, der var dukket et muldvarpeskud op mm. Dejligt med tid og ro til at fordybe sig, og synes det er dejligt med et fag der er mere "i marken" og ud og opleve!

Gennem den næste periode glæder jeg mig til at kigge nærmere og nøje på de ting der sker og de ting jeg finder. Mest af alt nok til forårets komme, hvor jeg forventer at der virkelig sker store forandringer i min biotop ;-)

1 kommentar:

  1. Hejsa

    Jeg er spændt på at følge med i forandringerne
    :-)

    Vh Ida

    SvarSlet