tirsdag den 30. september 2014

Efterår

Jeg ELSKER at kunne indsamle spiselige ting i min have eller i naturen. Jeg synes det er så skønt på en eller anden måde, at få noget der er helt naturligt, uden tilsætningsstoffer og som er vokset og nu blevet til skønne madvarer ;-)
Her et lækkert æble fra min datters æbletræ. 



Hasselnødder og kastanjer. Hasselnødderne smager skønt, og de er sjove at knække...



Årets høst



Mums - lækre hindbær...



Halloween græskar. Det eneste der når at rigtigt blive modent fra de frø vi plantede i foråret. Dette her står i min mors have og planterne tager bare rigtig meget plads.



Frilufts vindruer



Smukke og søde



Indsamling af ting til trolde-hule i skolen. Små grene, kastanjer, bog, nødder og flotte blade. Naturen bugner lige nu ;-)



Der samles ind



Solsikkerne er afblomstrede, klippes nu ind til tørring så vi har frø til næste år.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar