fredag den 5. september 2014

Katastrofe!!!

Så indtraf katastrofen 😩😔
Mine lerting der var sat til tørre højt oppe på et bord i mit bryggers står ikke til at redde!!!
Yngste søn var på jagt efter vandballoner og væltede pladen ned....
Så de sidste to ugers arbejde er tilintetgjort - men for at holde mig lidt positiv når nu jeg ikke får fint pynt ud af det, er at jeg har forsøgt at arbejde med materialet og de forskellige teknikker og er blevet en del klogere på det 😉
Læring må også være at 100% børnesikre det sted man sætter ting til tørre - det var åbenbart ikke nok her.
Det kunne jo også ske i en institution...
Og om ikke andet blev min pædagogiske side testet i efterfølgende samtale med sønnike...
Så er lærerig men brandærgelig dag for mit lerarbejde...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar